Tvrde grudi oko bradavica kod 8-godišnjakinje. Ima li veze s lijekovima?

Poštovanje, imam jedno pitanje za vas doktorice. Imam djevojčicu koja ima 8 godina. Primijetila sam tvrde joj grudi, malo samo oko bradavice, kao da joj počinju rasti. Malo sam se uplašila jer mislim da je rano, ali sam se sjetila da je možda od lijekova. Čim je počela piti sirup KLAMOKS amoksicilin i klavulanska kiselina primijetila sam to s grudima. Nije alergična na penicilin samo ne znam da li klavulanska kiselina može dovesti do neke hormonske promjene. Molim vas da mi odgovorite i bila bih vam jako zahvalna. FV

 

Poštovana, promjene su najvjerojatnije početak rasta grudiju i ne mogu biti povezane sa primjenom Klavocina. Ako je djevojčica navršila 8 godina, to nije prerano.

 

Iva Palčić
dr.med, spec.pedijatar, uži specijalist pedijatrijske nefrologije

Poliklinika za dječje bolesti Helena

IVA PALČIĆ

dr. med. spec. pedijatar, uži specijalist pedijatrijske nefrologije
Poliklinika za dječje bolesti Helena

Pitajte me Moji odgovori