Poštovana, imam curicu od četiri godine kojoj je otkriven streptokok u grlu. Dobila je Almacin od kojeg je dobila jaki proljev. Nakon savjeta s pedijatricom prestajem s tim antibiotikom i dobivamo Sumamed 1200 kojeg bi trebali uzimati tri dana po 8 mL. Danas bi navečer trebala dobiti zadnju dozu, ali se danas nakon druge doze probudila s osipom. Na prsnom kosu ima osip kao šarlah, desni kapak je crven i cijela lijeva strana lica. Što mi je činiti? Uzeti tu zadnju dozu? Tražiti od pedijatra opet neki drugi lijek? Nečim mazati? Hvala unaprijed.

Poštovani,

svakako se javite ponovo liječniku, ili u Infektivnu kliniku. Bilo bi dobro da osip vidi liječnik, jer po izgledu se nekad može procijeniti je li to alergijska reakcija ili je zbog infekta (upale), a ako je nejasno može se dopuniti i nalazima krvi.

prim. ALEMKA JAKLIN KEKEZ,
dr.med, specijalist pedijatar, uži specijalist pedijatrijske gastroenterologije
Poliklinika za dječje bolesti Helena

prim. ALEMKA JAKLIN KEKEZ

dr. med. spec. pedijatar, uži specijalist pedijatrijske gastroenterologije
Poliklinika za dječje bolesti Helena

Moji odgovori