Većina pahuljica tj. žitarica u obliku pahuljica, koje su reklamirane kao izvrstan doručak za djecu, prepune su rafiniranog šećera i soli, a siromašne vlaknima. Tako je pokazalo istraživanje Sveučilišta Yale koje se fokusiralo na agresivne reklamne kampanje usmjerene prema djeci i (ne)istinitosti njihovih poruka.

Ispitivano je niz brandova pahuljica, a rezultati su pokazali da one imaju 85% više šećera, 65% manje hranjivih vlakana i 60% više soli od onih koje su namijenjene odraslima. Drugim riječima, ono što piše na pakiranjima pahuljica, ne odgovara vrijednostima koje su dobivene analizom sastojaka.

Voditelj istraživanja Kelly Brownell je izjavio kako su nutritivno “najgore” pahuljice, obično najagresivnije reklamirane prema djeci i roditeljima. Istraživanje je dio nacionalne kampanje za smanjenje pretilosti u djece u SAD-u. Naime, proizvođači pahuljica obraćaju se djeci od najranije dobi, a da roditelji nisu toga ni svijesni. Reklamne poruke donose neistine i negativno utječu na djecu koja odabiru namirnice nezdrave za njihov organizam. Previše šećera vodi u pretilost i dijabetes, previše soli do bolesti krvožilnog sustava i srca.

Prema rezultatima istraživanja, Tvrtke General Mills i Kelloggs imaju u svojem portfelju nutritivno najsiromašnije i najštetnije proizvode, a najviše troše na marketing i najagresivnije reklamiraju pahuljice na televiziji i internetu prema djeci.  

Glasnogovornica tvrtke Kalloggs Kris Charles, dala je nejasan i neodređen odgovor da njihova kompanija poštuje međunarodni standard prema kojem je striktno određeno koji proizvod i kako se reklamira prema djeci mlađoj od 12 godina.  

Glasnogovornica tvrtke General Mills, Heidi Geller, pak kaže da djeca koja jedu pahuljice češće, pa čak i one s dodanim šećerom, teže manje od djece koja jedu pahuljice samo povremeno.