Nakon gotovo pola godine, eto opet vesele ekipe Portala supermarketi.info sa svježim informacijama i s novim obnovljenim i posebno prilagođenim dječjim izlogom. Novi, obnovljeni dječji izlog sastoji se od 22 artikla koji su u odnosu na one od prije pola godine puno više prilagođeni ‘slatkim’ željama naših mališana.

No prije nego počnemo komentirati stanje cijena u dječjem izlogu, napomenimo samo i to da smo u proteklih 6 mjeseci i naš fond praćenih artikala s 97 podigli na 137 (ne stajemo dok ne dođemo do 200). Proteklih pola godine rada donijelo je na našoj stranici pregršt noviteta, no ono što bi Vas moglo interesirati je analiza cijena u 2009.

Pogledajmo malo stanje u dječjem izlogu (pogledajte tablicu ispod članka). Prije svega novitet je gomila novih artikala koje pratimo da bismo roditeljima olakšali odabir supermarketa prilikom kupovine slatkiša i grickalica za svoje male anđele.

Nakon samo letimičnog pogleda na tablicu, može se primijetiti da najveći broj ‘zelenih’ cijena imaju Plodine, iako je konačni zbroj ipak najniži u Kauflandu. Ako povučemo paralelu sa stanjem cijena kod nas na portalu, status Plodina ne iznenađuje, no Kaufland u dječjem izlogu daleko bolje kotira nego na većem uzorku artikala. U istinitost ove tvrdnje možete se uvjeriti na ovoj stranici

Veliko razočarenje je i Getro koji je uvjerljivo najnepovoljniji, prije svega zbog tvrdoglavog držanja cijene pelena ‘Libero’ br.5. Konzum i Tommy drže sredinu ljestvice. Billa i Mercator očekivano su pri dnu ljestvice.

I na kraju najavljujemo Vam istraživanje o cijenama crtića na dvd medijima u supermarketima. Vjerujemo da će Vam i ta naša analiza pomoći u lakšem odabiru destinacije za kupovinu te neizbježne vrste zabave za djecu. Naravno, ovo istraživanje izaći će, kako na Portalu Supermarketi.info, tako i na Portalu Klinfo.hr, stoga pratite ovih dana oba portala. Roditeljski pozdrav!