Čitajmo zajedno 2 - CD s igricama i zadacima koji pomažu djeci s teškoćama u čitanju i pisanju

Hrvatska udruga za disleksiju tiskala je interaktivni CD1 Čitajmo zajedno.

4e771be3186b2

Na njemu je 11 igara za poboljšanje vještina za brže svladavanje tehnike čitanja i pisanja i namijenjen je djeci pred polazak u školu, kao i svim učenicima prvih razreda, a i učenicima drugih i trećih razreda koji imaju teškoće u čitanju i pisanju, odnosno disleksiju.

Ove su godine stručnjaci iz Udruge završili i drugi CD2 "Čitajmo zajedno 2" za učenike od 8-11 g. pomoću kojeg djeca kroz 19 igara, na zabavan način razvijaju jezik, semantiku, morfologiju, sintaksu,…

On je napravljen s ciljem da razvija sposobnost čitanja svim učenicima, a posebno onima s disleksijom.

Likovi  djevojčice i dječaka vode kroz zadatke, daju upute i potiču na rad. Zadaci uključuju abecedne igre, igre slovima i slogovima, otkrivanje riječi, slaganje rečenica, pravopis i rječničko znanje. Kroz  igrice  učenici će vježbati čitanje, razumijevanje pročitanog, razvijat će  jezične sposobnosti, pamćenje pročitanog, a  posebno se razvija motivaciju za čitanje i jezično izražavanje.

Zadaci su napravljeni u nekoliko nivoa uz stalno praćenje postignuća kroz bodove, ali i kroz mogućnost da se zadatak provjeri i pogreška ispravi.

CD je u kompletu s radnom bilježnicom "Možeš ti to, zar ne?" koja nadopunjava i uvježbava vještine i znanje unutar jezika i pisma. U radnoj bilježnici će učenici otkriti kako se sve mogu igrati abecedom, riječima, otkrivati labirinte, zagonetke, premetaljke, a uz to vježbati jezik. Vježbat će čitanje, pisanje, gramatiku i pravopis na zanimljiv način. Zadaci u radnoj bilježnici su nadopuna zadataka na CD-u. Jedan rad nadopunjuje drugi. Svaki učenik će  moći kroz zabavne igre doći do stupnja čitanja i jezičnih sposobnosti koje će mu olakšati savladavanje programa u školi, ali i svakog drugog oblika učenja.

Na kraju su dostupna rješenja zadataka i lista logatoma, riječi i rečenica za vježbanje čitanja. CD i radna bilježnica koristit će učenicima, ali su i odličan pokazatelj i pomoć učiteljima u odabiru vježbi za učenike s teškoćama čitanja.

Roditeljima  su pokazatelj načina rada i napredovanja djeteta, a stručnjacima – logopedima koristit će u procjeni teškoća i odabiru postupaka u radu s učenicima s teškoćama u čitanju, pisanju i posebnim jezičnim teškoćama.

Autori su vrhunski stručnjaci logopedi: Butorac Željka, prof., dr. sc., Lenček Mirjana i Leljak-Turžanski Stanislava, prof.

Više informacija se nalazi na www.hud.hr.

Pridružite im se u ovoj novoj avanturi!