Školska knjiga razvila je e-sferu, cjelovit digitalni sustav za novo doba poučavanja

S prvim danom lipnja počinje rok od 15 dana u kojem više od 20 tisuća učitelja i nastavnika bira nove udžbenike za primjenu kurikularne reforme u osnovnim i srednjim školama.

Školska knjiga predstavlja inovacije za novo doba poučavanja1

S prvim danom lipnja počinje rok od 15 dana u kojem više od 20 tisuća učitelja i nastavnika bira nove udžbenike za primjenu kurikularne reforme u osnovnim i srednjim školama Školska knjiga, kao najveći izdavač u zemlji, pripremila je moderne udžbenike i najnaprednije digitalne sadržaje za sve predmete u svim razredima u osnovnim i srednjim školama u kojima u školskoj godini 2019./2020. kreće primjena novog kurikuluma. Za novu školsku godinu pripremila je sve potrebne udžbenike i druge obrazovne materijale, kako za učenike tako i za učitelje, usklađene s predmetnim kurikulumima.

Udžbenike Školske knjige prate i dodatni digitalni sadržaji koji su prilagođeni novoj generaciji učenika naviknutih na digitalno okruženje.

Desetljećima smo prvi odabir hrvatskih učitelja i nastavnika na što smo iznimno ponosni. Rezultat je to predanog i zajedničkog rada cijelog tima Školske knjige. Posebno smo ponosni i na činjenicu da smo prvi prepoznali važnost cjelovitog pristupa učenju i uveli digitalni sustav za učenje i poučavanje u Hrvatsku. Naime, naša je digitalna platforma u školama potpuno besplatno prisutna još od 2014. Proteklih smo pet godina pomno promatrali potrebe hrvatskih škola, učitelja i učenika i prema njihovim potrebama, a u skladu s najnovijim istraživanjima o znanosti učenja, nastala je e-sfera, cjelovito digitalno rješenje u potpunosti prilagođeno ishodima hrvatskog kurikuluma“, izjavila je Matilda Bulić, članica Uprave Školske knjige.

Do sadržaja jednim klikom

E-sfera nudi jednostavan i brz pristup edukativnom materijalu kod kuće i u učionici. Ono što je posebnost e-sfere jest da su digitalni sadržaji poput igrica, animacija, video i audio zapisa, fotogalerija i simulacija dostupni jednim klikom. Učenik uz pomoć aplikacije skenira kod u udžbeniku koji se nalazi uz svaku lekciju i automatski pristupa interaktivnom sadržaju. Udžbenici Školske knjige osim na e-sferi, dostupni su i na platformi mozaBook koja uz brojne multimedijske sadržaje nudi alate i za samostalno stvaranje sadržaja.

Na izradi sadržaja radilo 1000 najboljih autora i stručnih suradnika

Na izradi više od 300 novih izdanja radilo je gotovo 1000 najboljih hrvatskih autora, metodičara, znanstvenika i praktičara Školske knjige. Mnogi od njih ponosni su mentori najboljim učenicima koji se, osim odličnim uspjehom u školi, mogu pohvaliti i vrhunskim rezultatima na brojnim svjetskim natjecanjima. Svoje su znanje i iskustvo pretočili u udžbenike za nove generacije.

Sinergija tiskanog i digitalnog dijela udžbeničkoga kompleta danas pruža sasvim nove mogućnosti prilagodbe, proširivanja i produbljivanja sadržaja te sasvim nove načine ponavljanja i uvježbavanja kako bi učenici dosegnuli željene ishode. Digitalna inačica udžbenika zapravo je individualizirani udžbenik koji svaki učenik može prilagoditi svojim potrebama. Tako se svakom djetetu daje prilika da se uvjeri da može više“, objašnjava Emica Calogjera Rogić, izvršna urednica u Školskoj knjizi.

Ovih dana završava i prvi ciklus eksperimentalnog programa „Škola za život“ u kojem sudjeluje 48 osnovnih škola i 26 srednjih škola, te 8419 učenika diljem Hrvatske. Školska knjiga podržala je i nastavak eksperimentalnog programa i osigurala sve udžbenike za sve predmete u svim razredima.

I eksperimentalna provedba je pokazala koliko su u odgojno – obrazovnom sustavu važni kvalitetni obrazovni materijali. U trenutku kad se pred učitelje stavlja jako puno izazova važno je da imaju siguran oslonac i kvalitetnu podršku, a udžbenici to svakako jesu“, izjavio je Igor Matijašić, ravnatelj Osnovne škole Milana Langa.

Današnjem druženju s medijima pridružio se i najpoznatiji TV urednik Đelo Hadžiselimović koji je s okupljenima podijelio svoje najdraže školske uspomene, kao i savjete učiteljima kako odabrati najbolji i najzanimljiviji sadržaj za učenike, kao što je on svojedobno birao najbolje dokumentarne filmove.