Ako je i vaš mališan obožavatelj crtića “Dora istražuje”, možda mu se neće svidjeti vijest da ova djevojčica postaje tinejdžerica, tj. da će proći kroz ekstremni makeover.

Dora usoro kreće u srednju školu i seli u veliki grad. Imat će problema s aknama i zaljubljivanjem i svim novim situacijama kroz koje prolazi svaki tinejdžer. Tako barem najavljuju tvrtke Mattel i Nickeldeon.  

Gina Sirard, potpredsjednica marketinškog odjela u Mattelu kaže: “Djevojčice se doista identificiraju s Dorom i znamo da bi one voljele da Dora odrasta zajedno s njima te da iskušava nove stvari kroz koje i one same prolaze”.
Dora će osim mjesta prebivanja i škole, promjeniti i izgled. Više će pažnje posvećivati modi, a obogatit će i svoje iskustvo virtualnog Internet druženja.
Dora će dobiti vlastitu web stranicu koju će moći posjećivati i djeca diljem svijeta te istraživati, igrati igrice, prilagođavati Doru i njezin izgled vlastitim željama te rješavati misterije s Dorom i njezinim novim prijateljima.

Nova Dora namijenjena je djevojčicama od 8 do 12 godina, no kako će u finalnom obliku izgledati, znat će se tek na jesen 2009. Uz novi crtić, web stranicu i druge dodatke dolazi i nova lutkica po cijeni od vrtoglavih 300 kuna.

Oni koji vole Doru baš onakvu kakva je sada, vjerojatno će kometirati njezin makeover kao pokušaj Mattela da zaradi još više novca izmišljajući novitete koji će djevojčicama nametati trendove izmišljene u toj korporaciji.