Poštovana, imam curicu koja ide u 2. razred i ogromne probleme. Naime, toliko je nezainteresirana za školu da više ne znam što napraviti. Trudim se koliko mogu s njom učiti jer imam još i bebu i obveze prema njoj. Uglavnom, kod kuće dok čitamo i vježbamo sve je super. U školi pak ima svoj neki “način” i jednostavno ne želi postavljati pitanja niti ulaziti u neke teme s učiteljicom i ostalom djecom. Ispočetka sam mislila da možda razumije, pa nema potrebe za pitanjima. Onda sam shvatila da je društvena, da voli biti okružena djecom, ali ne i svojom učiteljicom. Sa svim ostalim učiteljicama, ona lijepo razgovora i pita što ju zanima. Kad ju nešto zanima, oko toga se pozabavi i uradi to s lakoćom. Trenutno imamo osobu koja s njom uči ponedjeljkom i srijedom. Problem je u tome što svaki put kad dođem po nju, zateknem je kako se igra ili nešto crta. Zanima me, je li možda ipak bolje da nađem neku stručnu osobu koja će s njom učiti i objasniti joj na normalan način matematiku i njemački nego dotičnu osobu s kojom uči. Pomalo me zabrinjava jer mislim na svoju curicu i želim da mi bude naprednija u školi. Svi je hvale kako je inteligentna, pametna i društvena. Unaprijed Vam hvala! S poštovanjem!

Poštovana,

dijete može biti pametno, društveno i vrlo inteligentno ali, iz nekog razloga, imati određene teškoće u savladavanju školskog gradiva.

Ako smatrate da postoji neki problem u odnosu djeteta i učiteljice svakako Vam savjetujem da prvo obavite razgovor s učiteljicom.

No, ako imate dojam da te teškoće ipak ne proizlaze iz tog odnosa tada Vam svakako preporučam napraviti procjenu djetetova razvoja kod stručnih osoba. Na taj način dobit ćete informaciju postoji li neka pozadinska teškoća koja ometa proces učenja Vaše djevojčice.

Osobe koje uključujete u život djevojčice, a koje su zadužene za učenje s njom, samo su privremeni spas i gašenje požara. Problem trebate rješavati sustavnije.

Ukoliko imate priliku možete se s punim povjerenjem obratiti našim stručnjacima u Kabinetu Korneo.