Dječak se zbog poteškoća ne uklapa u grupni rad u vrtiću. Kako mu pomoći?

Imamo dvije djevojčice od 12 i 9 godina i dječaka od 4, s kojim imamo problem. Budući da je najmlađi u kući, dopušteno mu je sve i do treće godine nije propričao. Što god je htio pokazao je prstom i svi su skakali oko njega. Krenuo je u vrtić, gdje smo dobili kritiku od odgojiteljice zašto nismo bili u razvojnom savjetovalištu, gdje krećemo budući da se on ne uklapa u grupni rad u vrtiću. Pažnja ili kontakt očima mu je slab, na čemu po savjetu pedagoga i defektologa radimo i uspijevamo, ali ne znam što raditi kod kuće da bi se on uklopio u grupni rad s djecom u vrtiću. Defektolog je zadovoljan njegovom napretkom u smislu pažnje, ali odgojiteljice se žale na grupne radove i kažu da one imaju još djece, a ne samo njega. Što raditi kod kuće i kako se organizirati da bi on u vrtiću prihvatio grupni rad? Unaprijed hvala.

Poštovana,
po svemu navedenom kod Vašeg djeteta radi se o zakašnjelom razvoju govora. Nama je nepoznanica kakav je taj govorni razvoj danas, kakvo je cjelokupno govorno razumijevanje i može li ono biti uzrok nedovoljne socijalizacije. Spominjete i nedovoljno razvijenu pažnju te nesustavan kontakt očima.

Sve navedeno svakako zahtijeva kompletnu procjenu djetetovog razvoja kako bi mogli sugerirati što i kako dalje. Vodite računa o tome da je pravilno poticanje ranog razvoja djeteta izuzetno važno. Stoga napravite kompletnu obradu (procjenu defektologa, logopeda, psihologa) ili se javite u naš Kabinet.

Nataša Čičin-Šain, mag.rehab.educ.
Kabinet Korneo

NATAŠA ČIČIN-ŠAIN

prof. defektolog
Kabinet za razvojnu podršku Korneo

Pitajte me Moji odgovori