Znate li da se 3 od 4 poziva na liniji Hrabrog telefona NE ODGOVORE zbog trenutne zauzetosti savjetodavne linije ili je poziv van radnog vremena. Znate li da su 91% djece u Hrvatskoj korisnici interneta te bi mnogi od njih o svom problemu htjeli popričati on-line, a mi im to nismo u mogućnosti ponuditi?

Čak 38% nazivatelja Hrabrog telefona su odrasle osobe – roditelji, djedovi i bake, susjedi, nastavnici te svojim pozivima zauzimaju liniju djeci, kojima je ona primarno namijenjena.


Moramo odgovoriti na više poziva djece, povećati razinu dostupnosti online podrške i pomoći te povećati razinu dostupnosti pomoći i podrške roditeljima (ali i svim odraslima iz djetetove okoline) jer smatramo da je SVAKI PROPUŠTENI POZIV – PROPUŠTENA PRILIKA!
Vjerujemo da ćete se i Vi sa nama u tome složiti.


Udruga Hrabri telefon stoga moli za pomoć  kako bi mogla pomoći dalje djeci i roditeljima putem Savjetodavne linije za zlostavljanu i zanemarenu djecu.



Kako bi postigli navedeno potrebno je :


1. uvesti 2 istovremene telefonske savjetodavne linije za djecu.
2. omogućiti savjetovanje putem chata svaki radni dan u vremenu od 16 do 20 sati. Usluge savjetodavne pomoći i podrške djeci putem chata sada su dostupne samo 1 dan u tjednu u trajanju od 4 sata.
3. uvesti posebnu savjetodavnu liniju za odrasle nazivatelje.


Kako pomoći?


Donaciju od 10 kn Hrabrom telefonu za pomoć zlostavljanoj i zanemarenoj djeci možete dati ovdje: http://www.hrabritelefon.hr/hr/doniranje 


10 kn osiguravaju:


1. savjetodavnu podršku djeci i roditeljima (telefonska linija/chat/e-mail/forum)


2. pokrivanje troškova telefonskog računa linije koja je besplatna za djecu i roditelje, ali ne i organizaciju koja pruža uslugu


3. ispunjavanje svih standarda u pružanju kvalitetne i visoko specijalizirane savjetodavne pomoći i podrške (supervizija savjetovatelja od strane stručnjaka; in-time supervizija od strane starijeg savjetovatelja-pomagača, naknada plaće koordinatoru volontera, osiguravanje tehničke podrške za koordinaciju programa)


 
Hrabri telefon trenutno mjesečno provede 158 sati pružajući savjetodavnu pomoć i podršku djeci i roditeljima; ovom kampanjom cilj je pružiti još toliko mjesečnih sati dostupne savjetodavne linije i usluga elektroničkog savjetovanja za djecu i roditelje!