Hrabri telefon predstavio je rezultate kampanje „Svaki propušteni poziv je propuštena prilika“ čiji je cilj bio prikupiti sredstva za rad dvije istovremene telefonske savjetodavne linije za djecu. U periodu od 21. studenog 2012. do 31. ožujka 2013. godine. Zbog zauzetosti Savjetodavne linije za djecu, jedine besplatne linije za djecu koja djeluje na području cijele Hrvatske, Hrabri telefon bio je u mogućnosti odgovoriti na samo jedan od četiri poziva djece i roditelja, dok bi ostali pozivi ostali neodgovoreni.

„Krenuli smo u kampanju s idejom da moramo učiniti više za dijete koje napokon skupi hrabrosti i odluči potražiti našu pomoć, a s druge strane ga dočeka zvuk zauzete linije. Na kraju kampanje otvaramo 2 linije za djecu, ali uvodimo i novu uslugu – savjetodavnu liniju za roditelje. Nova usluga će liniju za djecu učiniti još dostupnijom, ali i širom otvoriti naša vrata roditeljima! Od početka rada Hrabrog telefona, roditelji čine značajan udio u broju nazivatelja i klijenata na svim savjetodavnim uslugama. Mnogi od njih nisu bili sigurni jesu li savjet potražili na pravom mjestu. Na ovaj način želimo roditeljima dati još više na važnosti i poručiti im: Hrabri telefon zaista postoji i za vas, sva pitanja vezana uz odgoj djece slobodno možete podijeliti s našim stručnjacima na 0800 0800!“ – pozvala je roditelje Hana Hrpka, predsjednica Hrabrog telefona

Tijekom kampanje je poslano preko 3600 SMS poruka od strane građana, a kampanju su podržale i Nova TV, koja je u ovoj kampanji postala medijskim partnerom Hrabrog telefona, Terrakom – sponzor savjetodavnih linija Hrabrog telefona, Podravka – sponzor savjetodavne linije za roditelje, magazin Gloria je organizirao prodajnu izložbu umjetničkih fotografija, te Grad Zagreb koji je uključio Hrabri telefon u božićnu humanitarnu akciju Kuća Solidarnosti. Sveukupno, kampanjom „Svaki propušteni poziv je propuštena prilika“ prikupljeno je oko 308.000,00 kuna.

Od sada će broj 0800 0800, koji je do sada bio rezerviran za dječje hrabre pozive, biti na raspolaganju roditeljima i odraslim zabrinutima za djecu, čime je za roditelje ujedno otvorena prva savjetodavna linija tog tipa u Hrvatskoj. Za djecu će biti otvorene dvije istovremene linije s harmoniziranim europskim brojem 116 111. Linije će biti otvorene za sve pozive iz fiksnih i mobilnih mreža, osim za korisnike mreže TELE2 koji će u najkraćem roku uspostaviti uvjete za dostupnost ovog broja i svojim korisnicima. 

Europski harmonizirani broj 116 111 je broj za dječje savjetodavne linije u Europi, nastao zalaganjem članova Child Helpline International koji su željeli jedinstveni, kratki, lako pamtljiv besplatan broj za dječje linije u Europi. Namjera je također bila da se istim brojem osigura ista usluga: stručna, besplatna savjetodavna pomoć djeci.

„Drago mi je da se Hrvatska pridružila većini europskih zemalja koje su omogućile djeci jedinstvenu uslugu dječje savjetodavne linije. Već dugo vremena surađujem sa svjetskim stručnjacima u zaštiti djece i mogu reći da Hrabri telefon zaista može poslužiti kao primjer dobre prakse. Uz europske standarde koje smo do sada promicali, drago mi je i da smo uveli novu uslugu, savjetodavnu liniju za roditelje. Jedan od najčešćih upita od strane roditelja je upravo otvaranje linije za roditelje. I podaci o nazivateljima i korisnicima elektroničkog savjetovanja Hrabrog telefona potvrđuju tu potrebu. Hvala svima, posebno građanima, koji su prepoznali cilj ove kampanje i podržali naše napore. Posebno smo zahvalni medijima, koji dugi niz godina podržavate Hrabri telefon i koji ste nas pratili i kroz ovu kampanju te time omogućili da se pošalje poruka o važnosti odgovora na svaki dječji poziv“. – istaknula je osnivačica Hrabrog telefona, prof.dr.sc. Gordana Buljan Flander