Jučer je predstavljena kampanja “Mali Štrumpfovi, veliki ciljevi” koja na inovativan način povezuje ciljeve održivog razvoja, koje su kao viziju boljeg svijeta dogovorile 193 zemlje članice Ujedinjenih naroda, i Štrumpfove, koji generacijama simboliziraju vrijednosti kao što su solidarnost, zajedništvo i poštivanje različitosti.

Štrumpfovi putem stranice www.smallsmurfsbiggoals.com pozivaju djecu i njihove obitelji da se upoznaju s “malim” stvarima koje mogu učiniti kako bi pomogli ostvarivanju kvalitetnijeg obrazovanja, zdravlja, čišćeg okoliša ili drugih ciljeva koje smatraju važnima. Kroz zabavnu igru, svatko može odabrati ciljeve kojima želi doprinijeti i stvoriti vlastitog Štrumpfa avatara kojeg može podijeliti s prijateljima kako bi se i oni pridružili inicijativi.

Vrhunac kampanje očekuje se u povodu Međunarodnog dana sreće, koji se obilježava 20. ožujka, a tim će se povodom, dan ranije, u Zagrebu održati svečana premijera nadolazećeg animiranog hita “Štrumpfovi: skriveno selo”.

Prava poruka ove kampanje jest da svatko od nas može napraviti promjenu, bez obzira jesmo li veliki ili mali. Podrška Ujedinjenim Narodima i nastavak dugogodišnje suradnje s UNICEF-om čast je i privilegija, izjavila je Veronique Culliford, kćer kreatora Štrumpfova, Peya.

Djeca su snažni zagovaratelji kada su u pitanju stvari koje direktno utječu na njih. Moramo pronalaziti načine kako ih ohrabrivati da se bore protiv neravnopravnosti i nepravde. Ova kampanja je platforma koja omogućava da se i njihov glas čuje, izjavila je direktorica za komunikacije UNICEF-a Paloma Escudero.

Filmovi nadahnjuju ljude svih generacija. Nadamo se da će ova kampanja motivirati mlade i njihove obitelji da doprinesu Ciljevima održivog razvoja, kako bi se okončalo siromaštvo, smanjila neravnopravnost i zaštitila naša planeta. Zahvaljujemo Sony Pictures Animation studiju i Štrumpfovima na kreativnoj podršci za ostvarivanje Ciljeva održivog razvoja, poručio je Maher Nasser, voditelj za suradnju u Odjelu za informiranje UN-a.