Nakon pametnih telefona, proizvođači elektronike predstavili su i pametne satove. No tek svaki peti odrasli ljubitelj pametnih uređaja zainteresiran je za nošenje sata s velikim ekranom osjetljivim na dodir. Stoga su se proizvođači poput LG-a okrenuli novoj ciljanoj skupini – djeci. Oni smatraju da će upravo maleni uživati u mnogim aplikacijama i ugrađenim edukativnim sadržajima koje će pametni satovi nuditi.

Roditelji s jedne strane podržavaju kupnju ovih uređaja jer se s pametnim satom na ručici svog djeteta mogu povezati i putem satelitskih karti pratiti gdje se dijete nalazi i kuda se kreće.

S druge strane, oni malo manje opterećeni sigurnošću na svakom koraku i strogom kontrolom, kažu da je to samo još jedan uređaj koji će ometati djecu, dekoncentrirati ih i držati ih prikovane za ekrane. Prema nekim istraživanjima, djeca starosti od 8 do 18 godina u SAD-u prosječno dnevno provode oko 7 sati ispred raznih ekrana (TV-a, računala, mobitela, tableta). Psiholozi to nikako ne podržavaju i smatraju da se djecu ne treba konstatno zabavljati putem digitalnih sadržaja. Djeca moraju imati vremena za dosadu i za aktivnosti u kojima će morati razmišljati svojom glavom.

Pametni satovi su jeftiniji od pametnih telefona, lagani su za korištenje, a stručnjaci za razvoj kažu da će roditelji još teže postaviti granice i pravila korištenja tog malog, ali jako zabavnog uređaja.

VTech’s Kidizoom (na fotografiji), samo za primjer, imat će ugrađene aplikacije za učenje i igru, omogućavat će fotografiranje i snimanje videa, ali se preko njega dijete neće moći spojiti na internet. S druge strane, Apple i Samsung nude pametne satove koji imaju tu opciju, pa su djeci i odraslima vrata u svijet svih internetskih sadržaja širom otvorena. LG je naglasak stavio na komunikaciju (chatovi, slanje poruka i sl.) te na lokacijsko praćenje i mape, a manje na zabavu.

Proizvođači uređaja već odavno znaju da su djeca idealni kupci kad su nove i nosive tehnologije u pitanju. Pametni satovi omogućit će klincima da stalno budu povezani s vršnjacima i roditeljima, da su im zabava i informacije u svakom trenutku dostupni, a istovremeno se ne moraju plašiti da će uređaj izgubiti kao što naokolo gube mobitele.