Razumijevanje klinaca nije dječja igra

Pod pokroviteljstvom Ministarstva obitelji, branitelja i međugeneracijske solidarnosti, Hrvatske udruge reklamnih agencija i Hrvatske udruge poslovnih žena Krug, tvrtka Filaks organizira prvu konferenciju koja govori o marketinškoj komunikaciji usmjerenoj prema djeci

4cc5b04572f02

.

Konferencija Playbrand: Djeca – mali veliki potrošači održat će se 19. studenog 2010. u Zagrebu i okupit će brojne stručnjake poput Suzane Kulaš, Damira Ciglara, Tatjane Rajković, Mirele Španjol Marković, Vitomire Lončar, Zvonimira Pavleka, Dubravke Miljković i Davora Tolića koji će analizirati postojeću situaciju u Hrvatskoj, opisati dijalog djece i brandova te razmotriti odnos industrije oglašavanja prema djeci. Bit će govora o zaštiti prava djece u medijima, dječjim potrebama, odgovornosti kulturnih ustanova u marketingu usmjerenom prema djeci te kreiranju oduševljenja u komunikaciji s djecom i brojnim drugim zanimljivim temama.

Iz ureda Pravobraniteljice za djecu potvrdili su sudjelovanje na konferenciji riječima: "Odnos industrije oglašavanja prema djeci važan je segment našeg rada, kako na općoj razini, tako i povodom pritužbi građana. Djeca kao potrošači nisu propisima adekvatno zaštićena od utjecaja reklama. Zakon o zaštiti potrošača brine se za ekonomske interese potrošača, ali ne i za njihovu psihološku, socijalnu, razvojnu i moralnu dobrobit... Zbog svega navedenog izražavamo zadovoljstvo vašom namjerom organizacije konferencije na ovu temu te se nadamo da će ona doprinijeti boljem razumijevanju, ali i zaštiti djece od neprimjerenih i potencijalno štetnih sadržaja."

Tvrtke prepoznaju snagu djece i njihovu ulogu u obiteljskim kupovinama stoga se očekuje da će tvrtke u budućnosti svoju komunikaciju sve ćešće usmjeravati upravo njima. Stil života djece mijenja se iz godine u godinu, jer odrastaju puno brže, povezaniji su, izravniji i potpuno informirani o svijetu oko njih. U SAD-u ih nazivaju KGOY (Kids Grow Up Young). Roditelji im povećavaju džeparce, poklanjaju više pažnje te tako raste njihov utjecaj pri odlukama o kupovini. Podaci govore da jedno od dvoje američke djece u svakoj prilici teži izraziti mišljenje o odabiru branda, a već u ranoj dobi jedno od troje djece preferira određenu marku automobila. Takvo poznavanje i privrženost brandu ima važnu ulogu kod ponašanja pri kupnji i u zreloj dobi, stoga je poduzećima cilj već u najranijoj dobi ostvariti vezu s djecom.
Iz tog razloga, konferencija Playbrand dat će odgovor i na pitanje kako tvrtke mogu uspostaviti uspješniju komunikaciju s djecom.

Povodom konferencije, Elvira Mlivić Budeš, jedna od predavačica i direktorica tvrtke Filaks izjavila je: „Istraživanja o odnosu mlađe populacije prema brandovima, provedena na globalnoj razini pokazala su fascinantne rezultate koji ukazuju na promjene u njihovoj svijesti. Zadnjih nekoliko godina promijenile su se njihove navike, ponašanja, načini reagiranja i odnos prema okolini kao i poimanje svijeta. Ove okolnosti zahtijevaju i prilagodbu brandova namijenjenih ovoj populaciji te pažljiv odabir brand strategije.“ 

Konferencija će se održati 19. studenog 2010. u hotelu Four Points by Sheraton Panorama Zagreb. Za djecu sudionika konferencije u dobi od 8 do 14 godina tvrtka Ciceron komunikacije će 20. studenog održati malu pokaznu komunikacijsku radionicu „Kako se vidim ja, a kako me vide drugi?“.


Detaljne informacije o konferenciji možete pronaći na web-stranici tvrtke Filaks.