Konkretni primjeri, ne 'bubanje', su ključ uspjeha za matematiku

Djeca koja muku muče s matematikom nikako neće imati koristi od pukog ponavljanja već od konkretnih, stvarnih primjera iz svakodnevnog života, tvrde njemački znanstvenici s instituta za psihosomatiku i psihoterapiju (DGKJP)

4a6d5a2997b01

.

Ponavljanje i 'bubanje' samo može dodatno pogoršati problem, dodaju znanstvenici i predlažu korištenje prstiju ili, recimo, krumpira, kako bi se ilustrirali matematički pojmovi.

Djeca, primjerice, mogu dijeljenje učiniti na način da za ručkom jednako podijele krumpire svim ukućanima.

Djeci treba uz matematiku biti ugodno, poručuju stručnjaci DGKJP-a, a to se može postići tako da dobro savladaju brojeve od jedan do 10.

Nije problem ako djeca računaju na prste, sve dok dobro razumiju brojeve i količine.

Problem s matematikom se kod djece, nažalost, prekasno prepoznaje jer djeca razumijevanje "zakamufliraju" učenjem napamet. (Hina)