Facebook lansira Messenger za djecu mlađu od 13 godina

Facebook, jedna od najpopularnijih društvenih mreža ovih je dana svojom novinom prodrmala roditelje i mališane diljem svijeta.

facebook_pixabay

Naime, djeci mlađoj od 13 godina otvaraju vrata Messengera preko kojeg će klinci moći međusobno komunicirati, razmjenjivati fotografije i videa. Osim čavrljanja s vršnjacima, na raspolaganju će im biti i GIF-ovi, stickeri i ostali sadržaji koji Facebook smatra primjerenim za svoje najmlađe korisnike.

Kako mališan može otvoriti aplikaciju Messenger Kids? Vrlo jednostavno, uz pomoć roditelja koji u njegovo ime otvara aplikaciju, i to putem svog profila. A s kim će sve djeca moći razmjenjivati sadržaj? Samo s prijateljima i članovima obitelji koje im na profil odobre roditelji. Jedna važna stvar koja Messenger Kids čini različitim od ostalih appova za čavrljanje je postupak odobrenja. Kako bi razgovarao s drugim klincem, potrebne su mu dvije dozvole - ona njegovog roditelja, kao i ona roditelja klinca s kojim planira čavrljati.

Osim što će roditelji imati bolju kontrolu i nadzor nad djetetom, iz Facebooka smatraju da će aplikacija pridonijeti i boljoj komunikaciji i zbližavanju unutar obitelji. Iz kompanije su poručili da će Messenger Kids biti pažljiv osiguran, a pristup oglašivačima zabranjen. Roditelji mogu odahnuti jer djeca neće imati pristup neprikladnom sadržaju. Primjerice, poruke u kojima djeca šalju gole fotografije bit će skenirane.

Za sada Messenger za klince, funkcionira isključivo na tržištu SAD-a i trenutačno radi samo na Appleovu operativnom sutavu IOS-u. Ovo je prva aplikacija koju je Facebook dizajnirao posebno za djecu, a u razvoju su radili s grupama roditelja, stručnjacima za razvoj djece, ali i s Agencijom za medije.

Facebook manija nije zaobišla ni hrvatske mališane. Prema rezultatima istraživanja koje su proveli Hrabri telefon i Poliklinika za zaštitu djece Grada Zagreba, svako peto dijete u Hrvatskoj na Facebooku provede tri sata dnevno. Čak 84 posto ispitane djece na mobitelu stalno pregledava svoje profile i objavljuje postove. Nažalost, velika većina njih nije upoznata o opasnostima koje vrebaju i pravilima ponašanja na društvenim mrežama. Na nama je da to promijenimo!